Billettkontroll
Her kan du lese om billettkontroll og klage på eller utsette gebyr.
For å reise kollektivt må du ha billett. Alle som reiser utan billett, påfører fellesskapet eit tap på fleire titals millionar kvart år. Dette er pengar som kunne vore brukt til eit betre kollektivtilbod. Eit vektarselskap utfører billettkontrollar for Skyss for å sikre at alle har gyldig billett.
Dersom du ønsker å klage på eller utsette et gebyr, fyll ut skjemaet under. Men husk å lese informasjonen om billettkontroll først.
Informasjon om billettkontroll
Visste du at:
- Du er sjølv ansvarleg for å ha med gyldig dokumentasjon dersom du har krav på rabattert pris.
- Dersom du ikkje har billett, får du eit gebyr på kr 1150,- (kr 950,- ved betaling på staden).
- Det er straffbart å forfalske billettar. Forfalsking av billettar medfører gebyr på kr 1500,-.
Billettkontroll skal i størst mogleg grad bidra til å auke talet på passasjerar som betaler, førebyggje feilsal, rettleie, og generelt bidra til ei trygg reise.
Slik kjøper du billett til reiser med buss, bybane, båt og tog
Manglande legitimasjon/dokumentasjon
Har du motteke gebyr på grunn av mangel på legitimasjon og/eller tilleggsbevis, kan vi oppheve gebyret dersom du møter opp på kundesenteret vårt på Bergen busstasjon med gyldig legitimasjon og/eller tilleggsbevis. Frist for oppmøte er innan forfallsdato på utsend faktura.
Klager
Meiner du at du urettmessig har fått gebyr, kan du sende ei melding til oss med kontaktskjemaet under. Hugs å ta med detaljar om dato for billettkontroll og nummeret som står på gebyret du har fått. Du må sende skriftleg klage innan tre veker frå gebyret er motteke.
For meir informasjon, sjå: