Hopp til hovedinnald

Tildelingane skjer etter konkurranse om tre ulike kontraktar, som alle får oppstart i november 2027:

 

  • Sogn og Fjordane-kontrakten, som består av sambanda Måløy – Husevågøy – Oldeide, Isane – Stårheim, Askvoll – Fure – Værlandet og Rysjedalsvika – Rutledal – Krakhella, og i tillegg inneheld ein opsjon om drift av sambandet Askvoll – Gjervik – Fure. Dette er ein 15-årig kontrakt.
  • Hisarøy-kontrakten, for sambandet Hisarøy – Mjånes. Dette er ein 10-årig kontrakt.
  • Osterøy-kontrakten, for sambandet Breistein – Valestrand. Dette er ein 15-årig kontrakt.

 

Konkurransen er gjennomført etter vedtak i fylkesutvalet i juni 2024, og i samsvar med lov om offentlege anskaffingar.

 

Betydelege utsleppskutt

Det handlar i hovudsak om ei vidareføring av dagens rutetilbod og kapasitet på dei nemnde ferjesambanda.

 

Samstundes vert det stilt klimakrav. Sambanda Stårheim – Isane og Måløy – Oldeide skal drivast heilelektrisk, men ha forbrenningsmotor som reserveløysing. For dei andre sambanda i Sogn og Fjordane-kontrakten er det krav om delelektrisk drift.

Også for Hisarøy- og Osterøy-ferjene vert det stilt krav om heilelektrisk drift. Fyrstnemnde ferje køyrer heilelektrisk alt idag.

I sum anslår Skyss at utsleppskutta i desse sambanda vil verte på 65-70 prosent, samanlikna med dagens drift.

Tildelingane

Kontraktene skal tildelast den tilbydaren som samla sett har levert konkurransens lågaste kostnad. For Sogn og Fjordane-kontrakten var dette Fjord1, for Osterøy-kontrakten var det GulenSkyss og for Hisarøy-kontrakten var det Wergeland. Idag, 2. desember 2024, vart kontraktene difor tildelt desse.

Publisert:

Oppdatert: