I nettbutikken vil du alltid ha oversikt over kjøpte billettar, både dei som er gyldige no og tidlegare kjøp.
Nettbutikken
Du kan kjøpe billettar på nettet i fred og ro.
Logg inn i nettbutikken her
Slik brukar du nettbutikken
I nettbutikken kan du kjøpe alle typar billettar til:
- Skyss sine bussar
- Bybanen i Bergen
- Skyss sine båtruter (med unntak av ekspressbåtrutene Bergen-Sogn og Bergen-Nordfjord)
- Lokaltog mellom Bergen og Voss.
Du bestemmer sjølv kva tidspunkt billetten skal gjelde frå.
Kvar er billetten?
Når du kjøper enkeltbillett og 24-timarsbillett, kan du velje mellom å knytte billetten til Skysskortet ditt, sende den på SMS eller e-post, eller skrive den ut på papir. Når du kjøper periodebillett (7-, 30- og 180-dagar) og ungdomsbillett i nettbutikken, treng du eit Skysskort.
Kjøp billett til andre
I nettbutikken kan du også kjøpe enkeltbillett eller 24-timarsbillett til andre personar, for eksempel barn eller familiemedlemmer. Du kan velje mellom å knytte billetten til eit Skysskort, dersom vedkommande har det, sende billetten på SMS eller e-post, eller skrive den ut på papir.
Reis med Skysskort
Skysskortet er eit fysisk reisekort for deg som reiser i Vestland. Når du kjøper billett i nettbutikken, kan Skysskortet fungere som billetten din.
Bestill Skysskort
Treng du fleire Skysskort, legg du inn ei bestilling for kvart kort.
Slik brukar du Skysskortet
- Opprett ein konto i Skyss nettbutikk, og registrer Skysskortet ditt der.
- Kjøp billetten du vil ha i nettbutikken. Du kan sjølv bestemme kva tidspunkt billetten skal gjelde frå. Billetten blir knytta til Skysskortet ditt.
- Hugs å alltid ha med deg Skysskortet når du reiser.
- Når det er billettkontroll viser du Skysskortet, og eventuell dokumentasjon dersom du har kjøpt ein billett med rabattert pris, for eksempel studentbevis dersom du har kjøpt ein studentbillett. Dersom du reiser i bergensområdet treng du ikkje vise fram billetten din når du går om bord. Dersom du reiser utanfor bergensområdet skal du alltid vise billetten til sjåfør eller båtmannskap når du går om bord. Du finn meir informasjon om ombordstiging her.
Har du mista Skysskortet?
Dersom du mistar Skysskortet, gjer du følgande:
- Gå til nettbutikken og slett det aktuelle Skysskortet.
- Bestill eit nytt Skysskort og registrerer det i nettbutikken.
- Medan du ventar på at nytt Skysskort skal kome i posten, må du ha med kvittering frå nettbutikken for å kunne reise dersom du har gyldige billettar i nettbutikken.
Spørsmål og svar
Nettbutikken
Kvar finn eg nettbutikken?
Du finn nettbutikken på billett.skyss.no
På skyss.no finn du informasjon om billettar og prisar
Korleis får eg tilgang til nettbutikken?
Du registrerer deg første gong du brukar nettbutikken. Du kan også logge inn i nettbutikken med Facebook eller Google-godkjenning.
Er nettbutikken på engelsk også?
Ja, det er eit flagg der ein kan velje språk (bokmål/nynorsk/engelsk).
Kan eg skaffe meg parkeringsbevis i nettbutikken?
Du kan ikkje skaffe deg parkeringsbevis til innfartsparkeringane i nettbutikken.
Skysskort
Kan eg sjekke billetten frå nettbutikken hos sjåføren?
Nettbutikken er ein sjølvbeteningskanal på lik linje med appen Skyss Billett. Sjåføren har ikkje høve til å lese av eller korrigere billettar kjøpt i desse kanalane. Har du spørsmål før du går om bord, må du sjå om du finn svaret på skyss.no, eller ta kontakt med kundesenteret vårt. Vi hjelper deg gjerne.
Eg vil bruke mitt gamle Skysskort i nettbutikken. Kva gjer eg?
Då registrerer du Skysskortet ditt i nettbutikken ved å bruke kortnummeret som står på sjølve kortet. Etterpå kan du starte å kjøpe billettar som du knytter til kortet.
Kva om eg mistar Skysskortet?
Dersom du mistar Skysskortet, logg deg raskast mogleg inn i nettbutikken og slett Skysskortet frå profilen din. Sjølve billetten som eventuelt er kjøpt, vil framleis vere i nettbutikken, registrert på din profil.
Bestill nytt Skysskort, og registrer dette i nettbutikken når det kjem i posten. Har du ein billett du vil bruke i tida før kortet kjem, kan du ta med kvittering frå nettbutikken og vise denne i ein eventuell billettkontroll.
Eg treng fleire Skysskort, kva gjer eg?
Når du får Skysskortet, registrerer du det i nettbutikken. Etter at kortet er registrert kan du bruke det som reisebevis.
Treng du fleire Skysskort, legg du inn ei bestilling for kvart kort.
Kjøp av billett
Kva billettar kan eg kjøpe i nettbutikken?
I nettbutikken kan du kjøpe enkeltbillettar, 24-timarsbillettar og periodebillettar for Skyss sine bussar og båtar i Vestland, Bybanen i Bergen og lokaltog mellom Bergen og Voss.
Ved kjøp av periodebillettar må du bruke Skysskort.
Ved kjøp av enkeltbillettar og 24-timarsbillettar vel du kvar du ønsker å ha billetten tilgjengeleg:
- På eit Skysskort
- På SMS
- På e-post
- På utskrift
Får eg rabatt når eg kjøper i nettbutikken?
Det er ingen spesiell rabatt knytt til bruk av nettbutikken, men du får tilgang til alle typar rabattar og reduserte prisar for ulike kategoriar av reisande (som honnør, student, osb.).
Hugs at du alltid må ha med legitimasjon som viser at du har krav på billett med rabattert pris.
Korleis betalar eg?
Når du har valt billett og kva type reisebevis du vil bruke, kjem du til betaling. I nettbutikken kan du betale med bankkort eller Vipps. Du registrerer bankkortet ditt ved første kjøp, så går det raskare neste gong.
Kan eg betale med Vipps?
Ja, du kan betale billettane med Vipps.
Kor langt fram i tid kan eg kjøpe billett?
Du kan kjøpe billett til reiser som startar inntil 30 dagar fram i tid. Når du kjøper billett, seier du nøyaktig frå kva dato og klokkeslett billetten skal vere gyldig.
Kan eg kjøpe Ungdomsbillett i nettbutikken?
Ja, du kan kjøpe Ungdomsbillett i nettbutikken. Men legg merke til at ved reiser på andre transportmiddel enn Skyss sine (t.d. ekspressbussar) må du hugse å ha med kvittering for kjøpt billett. Kvittering kan du skrive ut eller sende til deg sjølv på e-post frå nettbutikken.
Kan eg kjøpe billett til andre enn meg sjølv i nettbutikken?
Ja, du kan kjøpe billett til andre ved å lage underbrukarar. Då kan du knyte eit anna Skysskort til t.d. barn/andre familiemedlemmer. Når du kjøper billett, vel du dette Skysskortet under «Levering». Du kan også kjøpe enkeltbillett og sende billetten/gi billettkoden til den som skal reise. Merk at det er ei avgrensing på eitt Skysskort per brukar/underbrukar.
Kor mange billettar kan eg kjøpe?
Du kan kjøpe så mange billettar du vil, men det er avgrensa kor mange stader du kan sende kvar billett.
Er det mogleg å kjøpe tur-retur-billett i nettbutikken?
Nei, per i dag er det ikkje mogleg å kjøpe det i nettbutikken.
Er billetten tilgjengeleg i billett appen?
Nettbutikken og appen Skyss Billett er to forskjellige system. Billettar i Skyss Billett-appen er ikkje tilgjengelege i nettbutikken, og motsett.
Når kan eg bruke kode som billettbevis?
I nettbutikken kan du velje å bruke ein kode som billettbevis for enkeltbillett og 24-timarsbillett. Det vel du når du kjøper billetten. Når du kjøper periodebillettar i nettbutikken, må du bruke Skysskort som billettbevis.
Bruk av billett
Kva skal eg gjere når eg går om bord i buss, bybanen eller båt?
Sjølve billetten ligg i nettbutikken, og det er det du har valt som reisebevis, Skysskort, QR-kode eller billettkode, som er ditt bevis på kjøpt billett. Hugs å ta med legitimasjon dersom du har krav på rabattert pris, for eksempel student- eller honnørrabatt.
I Hordaland treng du ikkje vise billett til sjåfør/mannskap, mens du på reiser med buss eller båt i Sogn og Fjordane viser fram valt reisebevis til sjåfør/mannskap ved ombordstiging.
Kva gjer eg dersom eg blir stoppa i billettkontroll?
Då viser du fram reisebeviset ditt (Skysskort, QR-kode, SMS eller e-post). Kontrolløren vil ha kontakt med nettbutikken og kan sjekke at du har gyldig billett.
Kva skal eg vise til sjåføren når eg reiser med ekspressbuss?
Kjøper du billett i nettbutikken og skal reise med andre busselskap enn Skyss, må du ha med kvittering. Den kan du skrive ut eller sende til deg sjølv frå nettbutikken. Her finn du informasjon om kva Skyss-billettar som er gyldige på ekspressbuss